דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הידעת שאפשר להקים עסק מצליח בעבודה מהבית בתחום הבריאות באמצעות האינטרנט? 

מאת    [ 20/09/2010 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2354 פעמים ]

מי לא חולם להיות יזם ולהקים עסק משגשג מהבית ולעשות כסף באינטרנט ללא הון התחלתי רב וללא סיכון התחלתי גדול? עסק שאתה לא קשור אליו מבוקר עד ערב ללא ניהול עובדים. עסק שממנף את עצמו ע"י שכפול (= דופליקציה) ומניב הכנסה פאסיבית גם אם שבועיים לא היית פעיל. היית בחו"ל או במחלה או מכל סיבה אחרת - הצ'ק בונוס מגיע בזמן.
תתפלא, אבל הרבה מאוד אנשים חולמים לעשות את הצעד הזה אבל חוששים לפעול מחוסר ידע, מחוסר ניסיון, חוסר מודעות. סביבה לא תומכת ומחשש לא להצליח.
רבים מאיתנו עובדים במקום עבודה "מסודר" עם תנאים סוציאליים ומשכורת "לא משהו" אבל מובטחת בסוף החודש.
למי מכם קרה שהתבדה? חשב שמקום העבודה שלו מסודר ובטוח, עם אפשרויות קידום יוצאות מן הכלל וכאשר הגיע משבר לארגון השם שלו נכנס ל"רשימה השחורה" של גל המפוטרים הבא.

אין לי כל צל של ספק שיש הרבה אנשים בשוק העבודה שמחוברים עם "רתמות" למקום עבודה בלתי נסבל ואותם האנשים היו שמחים בכל רגע נתון לפטר את הבוס, לעסוק במה שהם אוהבים, לצאת "ממרוץ העכברים" ולהרגיש חופש כלכלי. כשכתבתי "רתמות" בטח עלה לכם בראשך קונוטציה של חמור או סוס. כן, בדיוק לזה התכוונתי!

יש לי חדשות טובות בשבילך - הכל אפשרי! צריך רק להתכוונן ולעשות את כל הפעולות הדרושות בכדי לעלות על "דרך המלך". דרך המלך? כן יש דרך כזו!
אני ממליץ לך לקרוא את ספר הסוד, את אבא עשיר  אבא עני  ובית ספר לעסקים של רוברט קיוסאקי. את ספר התשובה מאת ג'ון אסרף. כי חובה לקרוא, ללמוד ולשכפל רק אנשים שהצליחו, רק אלה יודעים מה הם כותבים מניסיונם האישי תכלס בשטח. אלה יזמים בנשמתם אשר צברו וממשיכים לצבור הון רב בעסקים.

בעידן האינטרנט השיווק הולך ונהיה נגיש וקל יותר
מי שאומר לכם שניתן לפתוח עסק עצמאי ולהתעשר בין לילה טועה בגדול ומטעה את האחרים. אבל עם נחישות והתמדה, יצירתיות ורוח יזמית ניתן להגיע על ציר הזמן לרווחים גבוהים מאוד.
ממחקר שנערך מסתבר שלכל אדם יש קשר עם כל אדם אחר בעולם על ידי 6.7 קשרים בממוצע. (אדם שמכיר אדם שמכיר אדם ...). היום בעידן האינטרנט כל העולם נהיה כפר גלובלי אחד קטן וניתן להגיע לכל אחד בארץ ובעולם דרך מסך המחשב בלחיצת כפתור. אתה יכול לשלב את הסיסטם של השיווק האינטרנטי ולהגיע לקהל יעד מפולח שבדיוק רוצה את מה שיש לך להציע. הוא פונה אליך ואתה לא צריך לרוץ אחריו. בדרך זו אתה יכול להרוויח הרבה מאוד כסף באינטרנט תוך כמה חודשים אם אתה יודע איך לעשות את זה נכון וגם אם לוקח קצת יותר זמן לא נורא.

איך שיטת השיווק עובדת?
קיים סיסטם מובנה אשר בו אתה מעביר את הגולשים ברשת האינטרנט תהליך דרך "צינור השיווק" עד שהם הופכים ללקוחות או מצטרפים להזדמנות העסקית שאתה אתה מציע.
אבל בשביל זה אתה צריך לדעת איך לשווק באינטרנט. אתה צריך להכיר את כל כלי האינטרנט, לדעת לפלח את השוק ולמצוא את קהל היעד, לדעת לבנות דפי נחיתה ודפי מכירה ממירים וצריך לבנות רשימת תפוצה או במילים אחרות - רשימת דיוור אלקטרונית. ועוד פעולות שיווקיות כאלה ואחרות "בתוך גלגלי המערכת השיווקית". את כל הפעולות הללו צריך לדעת לבצע ולהוציא אל הפועל.

למאמר המלא - להקליק כאן

 

יוסי זילברפרב - יזם בשיווק רשתי, קופירייטינג מקצועי למיתוג ולבניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט.
050-5342196
"הדרך החדשה למגנט הצלחה"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב